Tekst til nyhedsbreve
Vil du gerne fastholde dine trofaste kunder og øge dit salg? Vores dygtige tekstforfattere skriver nyhedsbreve, der gør en forskel for netop din virksomhed.
Vil du gerne holde forbindelsen til trofaste kunder? Med et velskrevet nyhedsbrev bevarer du kontakten til dine kunder lige indtil næste gang, de har brug for din virksomhed.
Når du lader Danske Tekstforfattere stå for dit nyhedsbrev, så er du sikker på, at dine kunder får et godt indtryk af din virksomhed.
Vi har specialiseret os i nyhedsbreve, og vi ved, hvordan vi fastholder modtagerne af nyhedsbreve. Vi sørger for, at indholdet er relevant, spændende og korrekt skrevet.
Det er vigtigt ikke kun at tænke i salg, når man henvender sig direkte til både etablerede og kommende kunder. Det handler også om at overveje, hvad kunderne får ud af at modtage nyhedsbrevet, så det fortsat er vedkommende i kundernes øjne.
Når du hyrer Danske Tekstforfattere, så er du sikker på at få opbygget et nyhedsbrev, der skiller sig positivt ud fra mængden. Vi skriver altid nyhedsbreve med udgangspunkt i kundens produkter eller ydelser kombineret med journalistiske virkemidler, da det er vigtigt at kombinere salg og gode tilbud med brugbare og kundevenlige artikler for at forblive vedkommende.
Der er stor forskel på, hvor mange nyhedsbreve vi anbefaler, at en virksomhed sender ud. Det afhænger blandt andet branchen og målgruppen. Det er en hårfin balance.
Mange nyhedsbreve bliver desværre hurtigt opfattet som spam, fordi mængden af nyhedsbreve bliver for massiv, og resultatet er, at frameldelsesprocenten (unsubscribers) bliver stor.
Det er derfor vigtigt at overveje en række forhold, inden du sender dine nyhedsbreve ud, så du er sikker på, at de ikke bliver opfattet som spam. Det handler blandt andet om antallet af udsendte nyhedsbreve, teksten i emnefeltet, opbygningen, overskrifterne og så selve brødtekstens længde, budskab og skrivemåde.
Kontakt os endelig og lad os indgå en dialog om, hvad der giver mening for netop din virksomhed.
Vi kommer med anbefalinger til, hvordan dine nyhedsbreve bør struktureres rent indholdsmæssigt, samt et bud på, hvor ofte nyhedsbrevet bør udsendes.
Når vi sammen har lagt en strategi, udvælger vi i fællesskab indholdet for de kommende måneder, så du ikke behøver at bekymre dig om den daglige drift af nyhedsbrevet. Hvis vi har ansvaret for dit nyhedsbrev, styrer vi både skrivning, design og udsendelser fra start til slut.
Vi er eksperter i flere af de førende nyhedsbrevssystemer som eksempelvis Mailchimp.
Udfyld formularen herunder – så kontakter vi dig med det samme. Vi glæder os til at høre fra dig.
Der er store fordele ved at investere tid og kræfter på nyhedsbreve. Det er en simpel måde at vedligeholde din virksomheds brand og troværdighed overfor kunderne.
Selvom alle jeres modtagere ikke nødvendigvis køber varer eller ydelser lige med det samme, så sørger den jævnlige kontakt for, at modtagerne husker dig næste gang, de har brug for dit produkt eller din ydelse.
Hvis du er heldig, fortæller dine modtagere om netop dit unikke indhold til venner eller kollegaer. På den måde kan nyhedsbreve have en mund til mund-effekt for din virksomhed.
Hos Danske Tekstforfattere er vi eksperter i alle typer af nyhedsbreve, og vi udsender ugentligt nyhedsbreve til over 25.000 modtager via flere forskellige virksomheder. Fra større medier til små håndværksvirksomheder.
Dine nyhedsbreve kan være med til at demonstrere din ekspertise og opbygge din troværdighed både overfor kunder, men også potentielle leverandører.
Hvis du formår at dele værdifuld information med dine kunder, kan dit nyhedsbrev hjælpe med at etablere din virksomhed som branchens bedste.
Det kan godt betale sig at dele faglige artikler i dit nyhedsbrev, da det altid vil falde positivt tilbage på din virksomhed, at I står stærkt rent fagligt. Du skal opfatte nyhedsbreve som et salgsvindue. Det er her, du har mulighed for at demonstrere din virksomheds kompetencer.
Dit nyhedsbrev bør sendes ud jævnligt, men ikke for ofte. For nogle virksomheder giver det mening at udsende ugentligt, månedligt eller kvartalsvis. Det afhænger af dine forretningsaktiviteter og kundetyper. Vi kan hjælpe dig med at træffe det rigtige valg.