Tekst til hjemmeside og webshop
Din hjemmeside eller webshop er dit vindue til kunderne. Her må du ikke spare. Gode tekster er det, der kan sælge dig og din virksomhed.
Der er lavet flere undersøgelser, som peger på, at misvisende og dårlige informationer på webshops og hjemmesider kan skubbe interesserede kunder ud af din butik.
Det handler ikke kun om at være til stede online med din hjemmeside eller webshop, men også om hvordan du tager dig ud. En stor del af den troværdighed, du kan opbygge som onlinevirksomhed handler om gode tekster. Du kommer ikke uden om at skrive en masse relevante tekster, hvis du vil appellere til forbrugerne, der aldrig før har haft så mange shoppingmuligheder som nu.
Det er selvfølgelig også afgørende for fysiske butikker med gode og sælgende tekster, men når du bevæger dig ind i den digitale verden, har du ikke mulighed for at kommunikere mundtligt på samme måde som i en fysisk butik. Derfor er teksterne på din hjemmeside og webshop helt afgørende for kommunikationen med dine kunder.
Vi kan skrive tekster til din hjemmeside eller webshop helt fra bunden af, men vi kan også gennemgå dine nuværende tekster og gøre dem bedre og mere korrekte. Når vi arbejder på onlinetekster, sørger vi altid for, at teksterne får den pågældende hjemmeside eller webshop til at fremstå troværdig og sælgende på samme tid.
Kontakt os med det samme, så skræddersyer vi en tekstpakke, der passer til dine behov.
Udfyld formularen herunder – så kontakter vi dig med det samme. Vi glæder os til at høre fra dig.
Webtekster er informative. De er korte og præcise, og så appellerer de til modtagernes interesser og behov. Når det er sagt, så skal du også sørge for at tænke meget tekst ind på din hjemmeside eller webshop.
De lange tekstpassager skal bare stå de rigtige steder, så de ikke forstyrrer kunderne, men samtidig giver Google en idé om, hvad der kendetegner netop din virksomhed, så den kan ende med at rangere højt på de rigtige søgeord i Googles søgemaskine.
Når det handler om webtekster, har du altså to modtagere. Potentielle kunder og så Googles søgemaskine. Og begge modtagere er afgørende for, hvordan det går med netop din virksomhed.
Du kommer ikke uden om at skrive tekster til din hjemmeside. Og det er ikke nok med korte og præcise webtekster. Hvis du vil frem i verden, må du hele tiden tænke tostrenget.
Du skal tænke i sælgende tekst til både dine kunder og til Google. Hvis du ikke kommer til at rate godt i Googles søgemaskiner, bliver det sværere for dig at skabe en god forretning uden store omkostninger til annoncering.
Du er altså nødt til at skrive meget tekst, hvis du er hjemmeside- eller webshopejer. Det er din måde at vise kunder og Google, at du engagerer dig. Derfor er det vigtigt, at du løbende opdaterer dine tekster, så din hjemmeside og webshop bliver ved med at rate højt i både kundernes og Googles optik.