Artikler og blogindlæg
Vil du gerne gøre din virksomhed mere synlig online? Så skal du have masser af artikler og blogindlæg.
Du kommer ikke uden om at skrive eller få skrevet artikler, blogindlæg eller andre opdateringer, hvis du vil rate højt i Googles søgemaskiner.
Uanset om du sælger services, ydelser eller varer på nettet, så får du ikke opmærksomhed, medmindre du tager den. Og den eneste sikre vej til at positionere dig over dine konkurrenter på Google er ved at dele ud af din viden og ekspertise – og det gør du bedst igennem brugbare artikler og blogindlæg.
Det smarte ved at dele ud af din store viden er, at du derigennem får vist de kompetencer, din virksomhed ligger inde med. Derfor skal du ikke være bange for at lære fra dig. Det falder udelukkende godt tilbage på din virksomhed.
Når vi skriver dine artikler og blogindlæg, sørger vi for, at de bliver så spændende, at kunderne ikke kan holde sig fra dem, uanset hvor nørdet dit fagområde end måtte være. Og sidegevinsten er, at Google vil elske dig for det gode indhold, og på den måde vil du rangere højere i søgeresultaterne.
Vi sørger for, at din tilstedeværelse online bliver mere markant og professionel. Derfor foreslår vi en plan for, hvor ofte det giver mening at opdatere netop din blog.
Vi kan opdatere din blog dagligt, ugentligt eller hver måned, alt efter hvad der giver mening i netop din branche.
Udfyld formularen herunder – så kontakter vi dig med det samme. Vi glæder os til at høre fra dig.
Vi anbefaler alle virksomheder at blogge. Det giver altid mening, for uanset hvad du sælger, får du kun skabt mere synlighed ved at skabe godt indhold. Måden at blive set online på er igennem regelmæssigt indhold, som typisk skabes ved at holde en seriøs blog kørende.
Det kan måske virke som meget tid og mange ressourcer at bruge, især hvis du er en mindre virksomhed. Men vi kan kun sige, at de virksomheder, der bruger kræfter og ressourcer på at blogge, bliver større end deres konkurrenter – blandt andet fordi de rangerer højere i Googles søgemaskiner. Så vil du frem på nettet, kommer du ikke uden om at skrive brugbare artikler.
Hvis du scroller rundt på de store webshops, vil du hurtigt opleve, at de arbejder med meget tekst. Teksten er måske lidt skjult, men den er der – og der er meget af den. Den er ude i siden eller måske nede i bunden? Kig selv på et par store webshops.
Det handler om at have så meget relevant tekst som muligt, så Googles søgemaskiner kan vurdere, hvilke søgeord de skal koble din hjemmeside eller webshop sammen med. Og jo flere ord du bruger, jo lettere og mere relevant bliver din hjemmeside og webshop.
Og udover fast og relevant tekst, så blogger de også ivrigt på de store nationale og internationale webshops. På den måde sørger de for at holde deres webshops opdaterede, så konkurrenterne ikke overhaler deres placering på Google, fordi de kun har gammelt indhold.